1000 tak for dit samtykke!

Har du spørgsmål er du altid velkommen til at skrive til GDPR@aion.dk.

Hvis du vil vide mere om vores privatlivspolitik, kan du læse den her og vores sikkerhedspolitik her.

Herunder har vi samlet lidt yderligere info omkring vores brug af data

Her følger en detaljeret oversigt over de data vi anvender til at sikre validring af deltagelsesret til digitale afdelingsmøder og generalforsamlinger. Her beskriver vi endvidere, hvordan vi bruger dine data til, hvordan vi beskytter dem, og hvilke rettigheder du har hos os.

VI REGISTRERER FIRE TYPER AF DATA:

 

Sensitive data

Almindelige personoplysninger

Indlæg og kommentarer

Trafikdata

HVAD INDEHOLDER DE FIRE TYPER AF DATA?

Sensitive data er særlige følsomme persondata om dig, som fx dit CPR-nr. Når du deltager i et afdelingsmøde i en boligafdeling, og indtaster dit CPR-nr., bruges det et opslag i CPR-registret for at fastslå om du er myndig borger med bopæl på en adresse, der har ret til at deltage i afdelingsmødet.

Almindelige personoplysninger er adresse, telefonnummer og din e-mailadresse. Disse oplysninger har du oplyst ved at logge på systemet til afholdelse af digitale afdelingsmøder / digitale generalforsamlinger. Adresse og telefonnummer benyttes til at validere deltagelsesretten i afdelingsmødet eller generalforsamlingen, fx stille forslag, opstille som kandidat, stemme, m.m. Dit telefonnummer og din emailadresse benyttes endvidere til at notificere dig om afdelingsmødets faser og aktiviteter; Mødeopstart, afslutning på forslagsstillelse, udsendelse af dagsorden, ved opstart på stemmeafgivelse, ved reminder på stemmeafgivelse og ved resultat af afstemningen ved afdelingsmødet/generalforsamlingen. Endvidere udsender systemet en notifikation per mail, når der er aktivitet på et forslag man har stillet eller kommenteret.

Indlæg, kommentarer og ”likes” på siden gemmes for at kunne dokumentere afdelingsmødet eller generalforsamlingens afvikling over for medlemmer og bestyrelse. Man skal være logget ind i systemet for at kunne se hvem der er afsender af de enkelte indlæg og kommentarer. 

 

Vi indsamler trafikdata dvs. data om brugerens navigation rundt på siden, for at optimere brugervenligheden for brugerne på siden.

 

Ingen data - uanset type af data – tilgår 3. part. Heller ikke den part der stiller løsningen til rådighed for beboere i en boligafdeling eller for medlemmerne af en forening.

HVORDAN INDSAMLER VI DATA?

Vi indsamler og behandler data som:

  • Du selv afgiver, når du logger ind i systemet første gang, og når du evt. kommunikerer med os. Det kan være i en supportsituation, hvor du får hjælp til at oprette en profil, fx ved hemmelig adresser eller navnebeskyttelse

  • Skabes, når du har profiler til flere digitale afdelingsmøder og generalforsamlinger. Ved flere log ind på samme emailadresse, bliver det muligt at lave en samlet kommunikation af deltagelsesmuligheder til afdelingsmøder, generalforsamlinger og borgerforslag.

Vi henter fra andre steder.

NemID Stam P request giver os:

  • Cpr nummer

  • Navn

  • UUID

  • Adresse

  • Køn 

  • Alder

Hvilken information vi indsamler, afhænger af hvilke af vores services du bruger.

HVAD BRUGER VI DATA TIL?

Vi behandler kun dine data, når det er nødvendigt, og når det sker af en af disse fire grunde:

  • Når vi skal sikre os, at det jf. lovgivning eller vedtægter kun er deltagelsesberettigede brugere der har mulighed for at deltage i et afdelingsmøde eller en generalforsamling.

  • Når vi har pligt til det ifølge lovgivningen.

  • Når du har givet os samtykke til det. 

  • Når vi skal dokumentere forløbet af et afdelingsmøde, en generalforsamling eller borgerforslagsproces.

HVAD ER DINE RETTIGHEDER?

Når du er bruger hos os, har du ret til at vide, hvordan vi bruger dine data, og hvad vi bruger dem til. Det betyder, at du altid kan få at vide, hvorfor vi behandler dine data, hvor lang tid vi behandler dem, hvem der behandler dem, og hvad konsekvenserne af behandlingen er. Du kan gratis bede om at få indsigt i de personoplysninger, vi behandler om dig. Det gør du ved at sende en mail til GDPR@aion.dk.

DIN RET TIL AT FÅ SLETTET DATA

Vi gemmer dine brugerdata, så længe du er bruger i vores systemer. Det gør vi for at kunne opfylde og administrere aftalen med både dig og den organisation der udbyder tjeneste.

Hvis vores aftale stopper, sletter vi alle data.

Assembly Voting ApS

Park Allé 382

DK-2625 Vallensbæk

Kontakt

Mail: info@aion.dk

Tlf: +45 2684 6644